Door omstandigheden wat lang gewacht om bij kapper te gaan.. Veronique weet je onmiddellijk gerust te stellen en na een half uurtje sta je weer buiten als nieuw. Haar goed gewassen, deugddoende hoofdmassage, perfecte snit!
Réalisé par Véronique•Coupe femme
Boone•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Heel tevreden van de knipbeurt van mijn zoontje (3).
Véronique was zoals steeds lief en professioneel.
Réalisé par Véronique•Coupe enfant
Maaike•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Perfect
Réalisé par Véronique•Coupe Frange
Evi•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Leuke sfeer, en enorm blij met het resultaat
Réalisé par Véronique•
Mèches tête complète femmeVoir plus...
Lotte•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Het begon al bij de spoeling, hemels in die massagestoel ☺️. Verder zeer vlot en efficient geknipt. Ze voelt zeer goed aan wanneer een gesprek te starten en niet (ik was best moe ☺️)
Eindelijk een goeie kapper in de buurt gevonden