Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1100 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Door omstandigheden wat lang gewacht om bij kapper te gaan.. Veronique weet je onmiddellijk gerust te stellen en na een half uurtje sta je weer buiten als nieuw. Haar goed gewassen, deugddoende hoofdmassage, perfecte snit!
Heel tevreden van de knipbeurt van mijn zoontje (3). Véronique was zoals steeds lief en professioneel.
Perfect
Leuke sfeer, en enorm blij met het resultaat
Het begon al bij de spoeling, hemels in die massagestoel ☺️. Verder zeer vlot en efficient geknipt. Ze voelt zeer goed aan wanneer een gesprek te starten en niet (ik was best moe ☺️) Eindelijk een goeie kapper in de buurt gevonden
Voir la réponse du salon...
24
1
24
25
26
140
26