Door omstandigheden wat lang gewacht om bij kapper te gaan.. Veronique weet je onmiddellijk gerust te stellen en na een half uurtje sta je weer buiten als nieuw. Haar goed gewassen, deugddoende hoofdmassage, perfecte snit!
Styled by Véronique•Ladies' Haircut
Boone•about 1 year ago
Verified review
Heel tevreden van de knipbeurt van mijn zoontje (3).
Véronique was zoals steeds lief en professioneel.
Styled by Véronique•Children's Haircuts
Maaike•about 1 year ago
Verified review
Perfect
Styled by Véronique•Fringe Trim
Evi•about 1 year ago
Verified review
Leuke sfeer, en enorm blij met het resultaat
Styled by Véronique•
Hair MaskShow all…
Lotte•about 1 year ago
Verified review
Het begon al bij de spoeling, hemels in die massagestoel ☺️. Verder zeer vlot en efficient geknipt. Ze voelt zeer goed aan wanneer een gesprek te starten en niet (ik was best moe ☺️)
Eindelijk een goeie kapper in de buurt gevonden