ik kreeg vrij snel een afspraak , dat is leuk, Mariana was heel attent en zorgzaam , ook heel zacht , ik ben een nagelbijter dus zijn mijn vingers heel gevoelig , spijtig dat het wat ver is , ik woon namelijk in berchem , maar ik denk dat ik wel terug ga , omdat het fijn was qua verzorging .
Behandeling door ANASTASIA•Builder gel manicure
Claude•10 maanden geleden
Geverifieerde review
heel mooi en professioneel gedaan, snel en netjes. jammer dat de lak na twee dagen al wat losliet aan de uiteinden, maar ik kom zeker terug want resultaat was prachtig.
Behandeling door TETIANA•Gellak manicure
chonlada•10 maanden geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden, kan ik aanbevelen
Behandeling door ANASTASIA•
PedicureToon alles…
Andreea•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had al eerder Biab nagels laten zetten, omdat ik vind dat je moet vergelijken. Het deed dit keer ook geen pijn en mijn nagels, ik heb ze nog nooit zo mooi en natuurlijk gehad 🤩 Iedereen die ze ziet zegt ook, zo dat is mooi gedaan. Dus ja, ik heb mijn nailartist gevonden ✨
Behandeling door TETIANA•Builder gel manicure
Yill•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk, hygiënisch, nagels altijd tiptop in orde!