ik kreeg vrij snel een afspraak , dat is leuk, Mariana was heel attent en zorgzaam , ook heel zacht , ik ben een nagelbijter dus zijn mijn vingers heel gevoelig , spijtig dat het wat ver is , ik woon namelijk in berchem , maar ik denk dat ik wel terug ga , omdat het fijn was qua verzorging .
Treatment by ANASTASIA•Builder Gel Manicure
Claude•10 months ago
Verified review
heel mooi en professioneel gedaan, snel en netjes. jammer dat de lak na twee dagen al wat losliet aan de uiteinden, maar ik kom zeker terug want resultaat was prachtig.
Treatment by TETIANA•Gel Nails Manicure
chonlada•10 months ago
Verified review
zeer tevreden, kan ik aanbevelen
Treatment by ANASTASIA•
PedicureShow all…
Andreea•10 months ago
Verified review
Ik had al eerder Biab nagels laten zetten, omdat ik vind dat je moet vergelijken. Het deed dit keer ook geen pijn en mijn nagels, ik heb ze nog nooit zo mooi en natuurlijk gehad 🤩 Iedereen die ze ziet zegt ook, zo dat is mooi gedaan. Dus ja, ik heb mijn nailartist gevonden ✨
Treatment by TETIANA•Builder Gel Manicure
Yill•10 months ago
Verified review
Super vriendelijk, hygiënisch, nagels altijd tiptop in orde!