ik kreeg vrij snel een afspraak , dat is leuk, Mariana was heel attent en zorgzaam , ook heel zacht , ik ben een nagelbijter dus zijn mijn vingers heel gevoelig , spijtig dat het wat ver is , ik woon namelijk in berchem , maar ik denk dat ik wel terug ga , omdat het fijn was qua verzorging .
Réalisé par ANASTASIA•Manucure au gel de construction
Claude•il y a 10 mois
Avis vérifié
heel mooi en professioneel gedaan, snel en netjes. jammer dat de lak na twee dagen al wat losliet aan de uiteinden, maar ik kom zeker terug want resultaat was prachtig.
Réalisé par TETIANA•Vernis semi-permanent mains
chonlada•il y a 10 mois
Avis vérifié
zeer tevreden, kan ik aanbevelen
Réalisé par ANASTASIA•
Beauté des piedsVoir plus...
Andreea•il y a 10 mois
Avis vérifié
Ik had al eerder Biab nagels laten zetten, omdat ik vind dat je moet vergelijken. Het deed dit keer ook geen pijn en mijn nagels, ik heb ze nog nooit zo mooi en natuurlijk gehad 🤩 Iedereen die ze ziet zegt ook, zo dat is mooi gedaan. Dus ja, ik heb mijn nailartist gevonden ✨
Réalisé par TETIANA•Manucure au gel de construction
Yill•il y a 10 mois
Avis vérifié
Super vriendelijk, hygiënisch, nagels altijd tiptop in orde!