De behandeling was uitstekend gedaan. Vriendelijke mensen en een zeer mooie zaak ! 10+
veerle•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tweede keer gelnagels hier op eigen nagels en was vorige keer zeer tevreden. Deze keer minder tevreden, nagels zijn veel minder mooi afgewerkt dan vorige keer...
rayza•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig ! De KIS peeling was zijn geld meer dan waard, een echte aanrader!! Met een glad en fris gezichtje terug naar huis :-)
gwendoline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel aangename sfeer, ook een top service en kwaliteit. Zeer tevreden van de behandeling. Hier ga ik zeker terugkomen !
michaela•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer dat ik hier kwam. Ik had een cadeaubon gekregen en de gelaatsverzorging was gewoon fantastisch !! Bedankt Cindy, voor herhaling vatbaar !