2de keer dat ik er gelnagels laat zetten, was vorige keer super tevreden. De 2de keer was ik iets minder tevreden omdat de afwerking minder mooi was maar ze hebben mij toen meteen gecontacteerd, ik mocht terug komen en ze hebben gratis -terwijl het salon eigenlijk al gesloten was- mijn nagels bijgewerkt! Zeer tevreden nu, top service, ze hebben er een vaste klant bij!
rayza•meer dan 8 jaar geleden
De behandeling was Top , vriendelijke en lieve meisjes ! 10+++
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en de behandeling was aangenaam en uitstekend gedaan. De privaat parking is ook een pluspunt
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en de behandeling was aangenaam en uitstekend gedaan. De privaat parking is ook een pluspunt
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Gelnageltjes laten zetten en super mooi gedaan ! Zeer vriendelijk personeel en ben zeer tevreden Top!!!!