2de keer dat ik er gelnagels laat zetten, was vorige keer super tevreden. De 2de keer was ik iets minder tevreden omdat de afwerking minder mooi was maar ze hebben mij toen meteen gecontacteerd, ik mocht terug komen en ze hebben gratis -terwijl het salon eigenlijk al gesloten was- mijn nagels bijgewerkt! Zeer tevreden nu, top service, ze hebben er een vaste klant bij!
rayza•il y a plus de 8 ans
De behandeling was Top , vriendelijke en lieve meisjes ! 10+++
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Vriendelijk en de behandeling was aangenaam en uitstekend gedaan. De privaat parking is ook een pluspunt
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Vriendelijk en de behandeling was aangenaam en uitstekend gedaan. De privaat parking is ook een pluspunt
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Gelnageltjes laten zetten en super mooi gedaan ! Zeer vriendelijk personeel en ben zeer tevreden Top!!!!