Een echte aanrader, een zeer mooie en verzorgde zaak, Lieve mensen en de behandeling was top !!
martine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weeral top !
Sabrina•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I Will be back ????
KATI•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zal nooit meer terug komen,de behandeling van 45 min was 10 min de rest van de tijd gewoon Crèmes smeren !!!!!!
95€ voor niks betaald !!!
9:30 had ik afspraak kom ik binnen de kamer 9:45 uur
Gewoon dikke 0 voor alles !!!
Nasrin•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Op aandringen van mijn vrouw boekte ik een medische pedicure.
Onwennig ging ik naar mijn eerste afspraak maar werd door het vriendelijke team onmiddellijk gerustgesteld. Inmiddels 2 jaar later word ik als 70tiger steeds vriendelijk verwelkomd door het team en loop na de behandeling op wolkjes buiten. Een aanrader dus.