Een echte aanrader, een zeer mooie en verzorgde zaak, Lieve mensen en de behandeling was top !!
martine•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Weeral top !
Sabrina•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
I Will be back ????
KATI•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Ik zal nooit meer terug komen,de behandeling van 45 min was 10 min de rest van de tijd gewoon Crèmes smeren !!!!!!
95€ voor niks betaald !!!
9:30 had ik afspraak kom ik binnen de kamer 9:45 uur
Gewoon dikke 0 voor alles !!!
Nasrin•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Op aandringen van mijn vrouw boekte ik een medische pedicure.
Onwennig ging ik naar mijn eerste afspraak maar werd door het vriendelijke team onmiddellijk gerustgesteld. Inmiddels 2 jaar later word ik als 70tiger steeds vriendelijk verwelkomd door het team en loop na de behandeling op wolkjes buiten. Een aanrader dus.