De behandeling was uitstekend gedaan. Vriendelijke mensen en een zeer mooie zaak ! 10+
veerle•over 8 years ago
Verified review
Tweede keer gelnagels hier op eigen nagels en was vorige keer zeer tevreden. Deze keer minder tevreden, nagels zijn veel minder mooi afgewerkt dan vorige keer...
rayza•over 8 years ago
Verified review
Geweldig ! De KIS peeling was zijn geld meer dan waard, een echte aanrader!! Met een glad en fris gezichtje terug naar huis :-)
gwendoline•over 8 years ago
Verified review
Een heel aangename sfeer, ook een top service en kwaliteit. Zeer tevreden van de behandeling. Hier ga ik zeker terugkomen !
michaela•over 8 years ago
Verified review
Het was de eerste keer dat ik hier kwam. Ik had een cadeaubon gekregen en de gelaatsverzorging was gewoon fantastisch !! Bedankt Cindy, voor herhaling vatbaar !