Ik had vandaag 14/04 om 14u30 een pedicure. Als ik binnenkwam was het al duidelijk dat er om 15u een nieuwe klant werd verwacht. Echter heb ik betaald/gereserveerd voor een pedicure van 45 minuten. Ik had al snel door dat ze zeer gehaast te werk ging. Dit oogt al niet professioneel en voor een klant is het een fijn gevoel dat er de nodige tijd genomen wordt. Deze ervaring heb ik dus vandaag niet meegekregen. Daarnaast was haar materiaal niet steriel. Gee goede ervaring dus.
Behandeling door Natallia•Medische pedicure
Hanne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
opnieuw een super ervaring! snel en proper resultaat
Behandeling door Natallia•Wenkbrauwen waxen
Nikki•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Salon is proper en mooi ingericht. Spijtig viel mijn pedicure tegen. Ze leek beetje te gehaast en ik heb de salon verlaten met bloedende nagelriemen 🙁
Behandeling door Natallia•Medische pedicure
Andreea•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goed
Behandeling door Natallia•Medische pedicure
Ghizlane•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd PERFECT!!! Vriendelijk ,gepassioneerd, weet wat ze doet en vlug!!!
Hier kom ik graag!!!