Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,7
500 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik had vandaag 14/04 om 14u30 een pedicure. Als ik binnenkwam was het al duidelijk dat er om 15u een nieuwe klant werd verwacht. Echter heb ik betaald/gereserveerd voor een pedicure van 45 minuten. Ik had al snel door dat ze zeer gehaast te werk ging. Dit oogt al niet professioneel en voor een klant is het een fijn gevoel dat er de nodige tijd genomen wordt. Deze ervaring heb ik dus vandaag niet meegekregen. Daarnaast was haar materiaal niet steriel. Gee goede ervaring dus.
opnieuw een super ervaring! snel en proper resultaat
Salon is proper en mooi ingericht. Spijtig viel mijn pedicure tegen. Ze leek beetje te gehaast en ik heb de salon verlaten met bloedende nagelriemen 🙁
Zeer goed
Het was zoals altijd PERFECT!!! Vriendelijk ,gepassioneerd, weet wat ze doet en vlug!!! Hier kom ik graag!!!
5
1
5
6
7
73
7