Ik had vandaag 14/04 om 14u30 een pedicure. Als ik binnenkwam was het al duidelijk dat er om 15u een nieuwe klant werd verwacht. Echter heb ik betaald/gereserveerd voor een pedicure van 45 minuten. Ik had al snel door dat ze zeer gehaast te werk ging. Dit oogt al niet professioneel en voor een klant is het een fijn gevoel dat er de nodige tijd genomen wordt. Deze ervaring heb ik dus vandaag niet meegekregen. Daarnaast was haar materiaal niet steriel. Gee goede ervaring dus.
Treatment by Natallia•Chiropody
Hanne•2 months ago
Verified review
opnieuw een super ervaring! snel en proper resultaat
Treatment by Natallia•Eyebrow Waxing
Nikki•2 months ago
Verified review
Salon is proper en mooi ingericht. Spijtig viel mijn pedicure tegen. Ze leek beetje te gehaast en ik heb de salon verlaten met bloedende nagelriemen 🙁
Treatment by Natallia•Chiropody
Andreea•3 months ago
Verified review
Zeer goed
Treatment by Natallia•Chiropody
Ghizlane•3 months ago
Verified review
Het was zoals altijd PERFECT!!! Vriendelijk ,gepassioneerd, weet wat ze doet en vlug!!!
Hier kom ik graag!!!