heel vriendelijk, voor de eerste keer een lash lift gedaan en ben heel tevreden met het resultaat!!
Lara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden van mijn nagels ❤️
Natascha •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer blij met mijn wimpertjes en nagels! Thank you Bauke :)
C.L.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super sfeer! Je kan en mag haar alles vragen of voorstellen van ideetjes en doet haar best om het allemaal waar te maken! Nageltjes zijn altijd top, wimpers zijn altijd perfect ik ga met plezier en geluk terug naar buiten!
Echt een aanrader en je merkt dat ze het me alle liefde voor haar job doet!
Belana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aangenaam voor je wimpers te laten doen en vriendelijk is zeker voor herhaling vatbaar ☺️