Tanden laten bleken maar geen verschil . Jammer van het geld !
En super rommelig en onhygiënisch
Tamara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I was really sceptical about getting my lashes done as I don’t get them done It very often, however Bauke did such an amazing job listening to all of my requests and doing my lashes exactly how I wanted. She is very welcoming and so easy to get on with. I will 100% be back! Thankyou!!
M.M.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze weet hoe ze wimpers moet zetten ik ben erg tevreden! Ziet er strak uit!
R.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden 💙
D.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Bauke, leuke sfeer en zeer vriendelijk. Verliefd op mijn wenkbrauwen! Aanrader ☺️