Altijd gezellig en aangenaam om voor mijn wimpers te komen :-)
A.D.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Tamara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had geboekt via treatwell, maar er werd afgezegd. Geen probleem voor mij, maar ik hoor niemand meer terug en betaalde natuurlijk al vooruit. Ik zou graag men centen terug krijgen.
Behandeling door Bauke•Tanden bleken
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
-lieve dame
-mooi en goed werk geleverd
Luna•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zijn mooi naturel geplaatst. Toffe, vriendelijke madam 😚