Altijd gezellig en aangenaam om voor mijn wimpers te komen :-)
A.D.•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Super
Tamara•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Ik had geboekt via treatwell, maar er werd afgezegd. Geen probleem voor mij, maar ik hoor niemand meer terug en betaalde natuurlijk al vooruit. Ik zou graag men centen terug krijgen.
Réalisé par Bauke•Blanchiment des dents
Anonyme•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
-lieve dame
-mooi en goed werk geleverd
Luna•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Wimpers zijn mooi naturel geplaatst. Toffe, vriendelijke madam 😚