Ik heb mijn nagels nieuwe set, kleine verlenging, french manicure. Heel tevreden, mooi resultaat.
Gezellige gesprekken.
Olga•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve dame die haar werk kent
Angéline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk aangenaam en warme sfeer. Super mooie wimpertjes gekregen ! Mij nog zo snel kunnen bijnemen voor de feestdagen , super tof en blij ! Dankje 😍
Nikita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I did my eye brows and I’m extremely happy with the results . So lovely and professional lady . The place was nice and so relaxing.i wil be back to do them again