Wat een leuke sessie!!
Voor het eerst langsgegaan bij Bauke en je krijgt onmiddelijk een warm welkom en een prachtig eindresultaat. Geen enkel moment oncomfortabel gevoeld. Zal zeker blijven terugkomen!!
Sofie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en super tevreden met het resultaat!
Naime•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super bedankt voor mijn wimpers ❤️❤️
Natascha •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent
Shilpi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn nagels en wimpers laten doen en super tevreden!! Super mooi gedaan.