Wat een leuke sessie!!
Voor het eerst langsgegaan bij Bauke en je krijgt onmiddelijk een warm welkom en een prachtig eindresultaat. Geen enkel moment oncomfortabel gevoeld. Zal zeker blijven terugkomen!!
Sofie•almost 2 years ago
Verified review
Super vriendelijk en super tevreden met het resultaat!
Naime•about 2 years ago
Verified review
Super bedankt voor mijn wimpers ❤️❤️
Natascha •about 2 years ago
Verified review
Excellent
Shilpi•about 2 years ago
Verified review
Vandaag mijn nagels en wimpers laten doen en super tevreden!! Super mooi gedaan.