Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
257 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
heel vriendelijk, voor de eerste keer een lash lift gedaan en ben heel tevreden met het resultaat!!
Super tevreden van mijn nagels ❤️
Zeer blij met mijn wimpertjes en nagels! Thank you Bauke :)
Super sfeer! Je kan en mag haar alles vragen of voorstellen van ideetjes en doet haar best om het allemaal waar te maken! Nageltjes zijn altijd top, wimpers zijn altijd perfect ik ga met plezier en geluk terug naar buiten! Echt een aanrader en je merkt dat ze het me alle liefde voor haar job doet!
Heel aangenaam voor je wimpers te laten doen en vriendelijk is zeker voor herhaling vatbaar ☺️
25
1
25
26
27
34
27