It was my first time here and I had a lovely experience. The result was perfect and I’m coming back for sure!
Behandeling door Vera
Zoë •bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ça fait un an que je fréquente "L'essentielle". Ambiance toujours accueillant et personnel très sympa et professionnel !
Toujours très contente des prestations reçues ici ! :)
Behandeling door Vera
Eleonora•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Magnifique
Behandeling door Vera
Rossella Paino•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd erg fijn bij L'Essentielle. Met een gezellige babbel, en een zeer aangename behandeling! De prijs ligt niet te hoog, en ik ben altijd heel blij met het resultaat.