It was my first time here and I had a lovely experience. The result was perfect and I’m coming back for sure!
Treatment by Vera
Zoë •almost 8 years ago
Verified review
Ça fait un an que je fréquente "L'essentielle". Ambiance toujours accueillant et personnel très sympa et professionnel !
Toujours très contente des prestations reçues ici ! :)
Treatment by Vera
Eleonora•almost 8 years ago
Verified review
Magnifique
Treatment by Vera
Rossella Paino•almost 8 years ago
Verified review
Het is altijd erg fijn bij L'Essentielle. Met een gezellige babbel, en een zeer aangename behandeling! De prijs ligt niet te hoog, en ik ben altijd heel blij met het resultaat.