ik blijf het herhalen : een beter kapsalon dan dit, zal je niet vinden ! Een vriendelijke ontvangst, een perfecte knipbeurt, een lekkere tas koffie, en bovenop een gezellige babbel.
Styling door Marisca•Mannen knippen
GUIDO•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
super vriendelijk en heel goed geknipt. top
Styling door Marisca•Meisjes knippen
Nina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dankjewel om mijn haar weer zo mooi te knippen.
Styling door Marisca•Vrouwen knippen
sofie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
aangename sfeer
professioneel
zeer vriendelijk
er werd rekening gehouden met de wensen
Styling door Kizzy•Vrouwen knippen
Godelieve•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals steeds prima knipbeurt, vriendelijke ontvangst. Nooit wachten door het vooraf reserveren.