ik blijf het herhalen : een beter kapsalon dan dit, zal je niet vinden ! Een vriendelijke ontvangst, een perfecte knipbeurt, een lekkere tas koffie, en bovenop een gezellige babbel.
Styled by Marisca•Men's Haircuts
GUIDO•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
super vriendelijk en heel goed geknipt. top
Styled by Marisca•Girls' Haircuts
Nina•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Dankjewel om mijn haar weer zo mooi te knippen.
Styled by Marisca•Ladies' Haircut
sofie•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
aangename sfeer
professioneel
zeer vriendelijk
er werd rekening gehouden met de wensen
Styled by Kizzy•Ladies' Haircut
Godelieve•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals steeds prima knipbeurt, vriendelijke ontvangst. Nooit wachten door het vooraf reserveren.