ik blijf het herhalen : een beter kapsalon dan dit, zal je niet vinden ! Een vriendelijke ontvangst, een perfecte knipbeurt, een lekkere tas koffie, en bovenop een gezellige babbel.
Réalisé par Marisca•Coupe homme
GUIDO•il y a 3 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
super vriendelijk en heel goed geknipt. top
Réalisé par Marisca•Coupe fille
Nina•il y a 3 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Dankjewel om mijn haar weer zo mooi te knippen.
Réalisé par Marisca•Coupe femme
sofie•il y a 3 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
aangename sfeer
professioneel
zeer vriendelijk
er werd rekening gehouden met de wensen
Réalisé par Kizzy•Coupe femme
Godelieve•il y a 3 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Zoals steeds prima knipbeurt, vriendelijke ontvangst. Nooit wachten door het vooraf reserveren.