Zeer aangename ervaring
Rustig
Volledig ontspannen huiswaarts gegaan
Voor herhaling vatbaar
Réalisé par Joanna•Massage thérapeutique
Godelieve•il y a 2 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Nice haircut, looks great
Réalisé par Ani•Coupe homme
Jurgen•il y a 2 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Werd hier helemaal niet vriendelijk ontvangen. Ik voelde dat het tegen haar zin was.
Punten knippen is blijkbaar een snit (15 min werk!!!) en daar ik mijn haar niet wenste te wassen omdat ik dit reeds thuis had gedaan, en ik ook geen chemische product ( vegan is nog steeds niet plantaardig) op mijn hoofdhuid wil, werd ik afstandelijk behandeld en voelde me niet gehoord.
Helemaal geen goede ervaring. En duur voor enkel punten knippen.
Hier kom ik niet meer terug.
Réalisé par Marisca•Coupe Frange
D.•il y a 2 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Mariska slaagt er telkens in om mijn zoon op zijn gemak te stellen en hem een perfecte coupe te geven !