Zeer aangename ervaring
Rustig
Volledig ontspannen huiswaarts gegaan
Voor herhaling vatbaar
Behandeling door Joanna•Therapeutische massage
Godelieve•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nice haircut, looks great
Styling door Ani•Mannen knippen
Jurgen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Werd hier helemaal niet vriendelijk ontvangen. Ik voelde dat het tegen haar zin was.
Punten knippen is blijkbaar een snit (15 min werk!!!) en daar ik mijn haar niet wenste te wassen omdat ik dit reeds thuis had gedaan, en ik ook geen chemische product ( vegan is nog steeds niet plantaardig) op mijn hoofdhuid wil, werd ik afstandelijk behandeld en voelde me niet gehoord.
Helemaal geen goede ervaring. En duur voor enkel punten knippen.
Hier kom ik niet meer terug.
Styling door Marisca•Pony knippen
D.•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mariska slaagt er telkens in om mijn zoon op zijn gemak te stellen en hem een perfecte coupe te geven !