Het resultaat is zoals we besproken hebben.
Men is er vriendelijk en correct.
Styling door Marisca•Mannen knippen
Marc•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel mooi geknipt en gestyled, supervriendelijk!
Styling door Ani•Vrouwen knippen
Alexandra•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne vrouw , professionele behandeling
Styling door Marisca•Vrouwen knippen
Greet•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn highlights waren echt geweldig! De perfecte mix van donker en licht, wat ik het liefste zie.
En als Ani je kapster van dienst is, dan kom je niet alleen buiten met een luchtig mooi gebrusht kapsel, maar ook nog eens met een dosis vrolijkheid en nieuwtjes. Ani is altijd goed gezind, lacht altijd en weet altijd dingen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Kortom, bij Kreatief zit je goed!
Styling door Ani•Highlights - heel hoofd
Liesbeth•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een fijne ervaring, rustig, met een heerlijke hoofdmassage en mijn haar is geknipt zoals ik het wou. Bedankt hiervoor Marisca