goeie service, vriendelijk, kennis. ook zeer kindvriendelijk
Styling door Ani•Meisjes knippen
Charlotte•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ga al geruime tijd bij Mariska en ben steeds super content
Styling door Marisca•Highlights - heel hoofd
RITA•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kwam met verschillende vragen en voorbeelden, heel goed geholpen + vakkundig tewoord gestaan en prachtig naarbuiten gegaan!
Styling door Marisca•
Kleuren - volledigToon alles…
Nienke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt genoten van de Head-SPA, Zowel Marisca als de andere dame waren zeer vriendelijk en gaven een duidelijke en professionele uitleg. Ik kom zeker terug!
Styling door Marisca•Headspa
Katy DM•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vlotte knipbeurt. Ani was zeer vriendelijk en grondig. Weer een tevreden klant. Tot volgende maand.