verzorgd was de behandeling;., dit zoals altijd. op een vriendelijke efficiรซnte manier heeft Isabelle het haar verzorgd (ik heb last van haaruitval). het knippen gebeurde in onderling overleg, want Isabelle beluistert ons verlangen.
alles verliep dus opperbest!
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Vanhullebuschโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals steeds top. Zeer tevreden.
Styling door Isabelle GrysonโขMannen knippen
Patrickโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect
Styling door Isabelle GrysonโขMannen knippen
Anoniemโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden zoals altijd...
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
deโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
de gelaatsverzorging was heel efficiรซnt!
het was voor mij een heel aangename ervaring: steeds kreeg ik de nodige uitleg op een heel lieve en aangename toon.
zo bleef ik rustig en tevens attent!
ook de haarverzorging was buitengewoon verzorgd.
Isabelle kent het vak op haar duimpje en heeft aandacht voor haar klant: warm aanbevolen, je zal niet teleurgesteld zijn!!