verzorgd was de behandeling;., dit zoals altijd. op een vriendelijke efficiënte manier heeft Isabelle het haar verzorgd (ik heb last van haaruitval). het knippen gebeurde in onderling overleg, want Isabelle beluistert ons verlangen.
alles verliep dus opperbest!
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe femme
Vanhullebusch•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Zoals steeds top. Zeer tevreden.
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe homme
Patrick•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Perfect
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe homme
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
zeer tevreden zoals altijd...
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe femme
de•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
de gelaatsverzorging was heel efficiënt!
het was voor mij een heel aangename ervaring: steeds kreeg ik de nodige uitleg op een heel lieve en aangename toon.
zo bleef ik rustig en tevens attent!
ook de haarverzorging was buitengewoon verzorgd.
Isabelle kent het vak op haar duimpje en heeft aandacht voor haar klant: warm aanbevolen, je zal niet teleurgesteld zijn!!