Mooie kleur, mooie snit, leuke babbel ( met mondmasker)...: alles was naar wens...zoals iedere keer!
Styling door Isabelle Grysonโข
KleurcorrectieToon allesโฆ
Vaneesterโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een dame die haar stiel kent, van begin tot eind de perfectie!
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Kathleenโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn haar is zoals gewoonlijk weer perfect geknipt. Alle coronamaatregelen werden strikt opgevolgd. Het is steeds een verwenmoment voor mezelf als Isabelle mijn haar doet! en de zijden kussenslopen die ze verkoopt zijn ideaal als kerstgeschenk.
Styling door Isabelle GrysonโขVrouwen knippen
Annickโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
geen zin om iets verplichts in te vullen.
Styling door Isabelle GrysonโขMannen knippen
Wardโขmeer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Warme kleur, mooie coupe...De coronamaatregelen werden stipt nagevolgd, de sfeer was gezellig...
Dank,Isabelle!