Zeer tevreden, heb men donkere haren wat lichter gekregen na zelf verkeerd te kleuren. En snel ook. Heel vakkundig en vriendelijk. Kom hier heel erg graag.
Styling door Elena•Balayage
Firuza•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles perfect in orde
Behandeling door Sofia•Gellak manicure
annie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne plek, kom hier al een tijdje en kom altijd met een tevreden gevoel naar buiten
Wimpers en/of wenkbrauwen vervenToon alles…
Arlette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd weer een supergoeie behandeling. Heb weer mooie nageltjes !