Zeer tevreden, heb men donkere haren wat lichter gekregen na zelf verkeerd te kleuren. En snel ook. Heel vakkundig en vriendelijk. Kom hier heel erg graag.
Styled by Elena•Balayage
Firuza•over 2 years ago
Verified review
Alles perfect in orde
Treatment by Sofia•Gel Nails Manicure
annie•over 2 years ago
Verified review
Heel fijne plek, kom hier al een tijdje en kom altijd met een tevreden gevoel naar buiten
Eyebrow and Eyelash TintingShow all…
Arlette•over 2 years ago
Verified review
zoals altijd weer een supergoeie behandeling. Heb weer mooie nageltjes !