Zeer tevreden, heb men donkere haren wat lichter gekregen na zelf verkeerd te kleuren. En snel ook. Heel vakkundig en vriendelijk. Kom hier heel erg graag.
Réalisé par Elena•Balayage
Firuza•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Alles perfect in orde
Réalisé par Sofia•Vernis semi-permanent mains
annie•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Heel fijne plek, kom hier al een tijdje en kom altijd met een tevreden gevoel naar buiten
Vernis semi-permanent mainsVoir plus...
Arlette•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
zoals altijd weer een supergoeie behandeling. Heb weer mooie nageltjes !