Ontspannende gezichtsverzorging. Niks op aan te merken.
Vriendelijke medewerkers
Facials / Gezichtsbehandelingen
Elke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn zus met een mentale en fysieke beperking heeft genoten van de behandeling. Voor herhaling vatbaar. Het enige nadeel was dat het sfeerlicht in de massagekamer niet even uit mocht om haar aan en uit te kleden. Ze kan dat niet zonder hulp. Het ging dan ook met veel moeite met het beperkte licht.
Behandeling door Imane•Ontspanningsmassage
Marleen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De gelaatsverzorging was basic maar goed , vond het wel spijtig dat ze geen dienst aanbieden alleen verven van de wenkbrauwen , verder alles ok , mocht misschien iets meer uitleg zijn wat ze gingen doen en welke producten goed zouden zijn voor mijn huid …
Gezichtsmassage
Nathalie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
super! Altijd tevreden.
Ik raad het aan.
Behandeling door Yasmine•Ontspanningsmassage
Steffy•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Tamara doet haar werk met veel passie en plezier en dàt voel je, het is echt zalig om door haar gemasseerd te worden.