Dit was mijn 2e bezoek aan het salon. Super vriendelijk personeel, ik werd zelfs herkend van de eerste keer dat ik was geweest ondanks dat dit al maanden geleden was. Buiten dit zijn de behandelingen ook vlecht top. Altijd genieten,zeker aan te raden. Mij zullen ze vast nog wel vaker terug zien 😊.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Roxanne de Jong•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een zaligheid was dit!
PURE ONTSPANNING!
Wij komen zeker terug!
Tot snel 😉
Ontspanningsmassage
Katrien•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling was nieuw voor mij maar een zalige ervaring. Amber heeft dat wederom super goed gedaan. Top!! Kom zeker terug
Ontspanningsmassage
Wendy•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was zeer aangenaam, een fijne gelaatsbehandeling