Ontspannende gezichtsverzorging. Niks op aan te merken.
Vriendelijke medewerkers
Soin du visage
Elke•il y a 8 mois
Avis vérifié
Mijn zus met een mentale en fysieke beperking heeft genoten van de behandeling. Voor herhaling vatbaar. Het enige nadeel was dat het sfeerlicht in de massagekamer niet even uit mocht om haar aan en uit te kleden. Ze kan dat niet zonder hulp. Het ging dan ook met veel moeite met het beperkte licht.
Réalisé par Imane•Massage relaxant
Marleen•il y a 9 mois
Avis vérifié
De gelaatsverzorging was basic maar goed , vond het wel spijtig dat ze geen dienst aanbieden alleen verven van de wenkbrauwen , verder alles ok , mocht misschien iets meer uitleg zijn wat ze gingen doen en welke producten goed zouden zijn voor mijn huid …
Massage du visage
Nathalie•il y a 9 mois
Avis vérifié
super! Altijd tevreden.
Ik raad het aan.
Réalisé par Yasmine•Massage relaxant
Steffy•il y a 9 mois
Avis vérifié
Tamara doet haar werk met veel passie en plezier en dàt voel je, het is echt zalig om door haar gemasseerd te worden.