tamara stelt je altijd goed op je gemak en communiceert heel fijn over alles , ze vraagt ook steeds hoe je iets wil. dit voelt heel comfortabel aan! ze heeft ook oog voor detail waardoor je weer op ebtop inorde bent. volgende afspraak ✔️topteam🥰
Behandeling door Tamara•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marijne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd aangenaam vertoeven bij bij Blue Sage.
Ze zijn vriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn, ik ga altijd tevreden naar buiten!
PedicureToon alles…
Evie•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk onthaal door Yasmine en goede toelichting van de behandeling. Heel professioneel maar wel ook heel attent. Een aanrader voor iedereen ❤️
Behandeling door Yasmine•Rug-, schouder- en nekmassage
Viviane•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over Tamara mijn nageltjes zijn keer op keer TOPPIE 👌