Ik heb lpg,bleaching van tanden en spraytan genomen en alles tip top en heb er goede ervaring mee,vriendelijk personeel en goede service,heb dan ook direct nog afspraken gemaakt....
nadia•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Scrub en massage zeker aan te raden
Marleen•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer mooi en warm instituut. Iedereen is er heel vriendelijk en de behandelingen worden allemaal heel vakkundig uitgevoerd! Een topadresje voor wie zich graag laat verwennen!!
Jennifer•meer dan 10 jaar geleden
TOP
sandra•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer proper. Vriendelijke meisjes. Slechte locatie voor parking.