Ik heb lpg,bleaching van tanden en spraytan genomen en alles tip top en heb er goede ervaring mee,vriendelijk personeel en goede service,heb dan ook direct nog afspraken gemaakt....
nadia•over 10 years ago
Verified review
Scrub en massage zeker aan te raden
Marleen•over 10 years ago
Verified review
Zeer mooi en warm instituut. Iedereen is er heel vriendelijk en de behandelingen worden allemaal heel vakkundig uitgevoerd! Een topadresje voor wie zich graag laat verwennen!!
Jennifer•over 10 years ago
TOP
sandra•over 10 years ago
Verified review
Zeer proper. Vriendelijke meisjes. Slechte locatie voor parking.