Het was zeer aangenaam.
Ze waren vriendelijk.
Ik ben zeer tevreden.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Zeer goede service, aangename sfeer.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Te weinig geïnformeerd op voorhand, geen ervaring met gelnagels had andere verwachtingen, te weinig stilgestaan bij de juiste kleur, bij opmerking hierover gesust zonder enige afstemming
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Aanrader !
Ennasor•about 10 years ago
Verified review
De jongedame(Tatjana) die mijn nagels verzorgd heeft, was bijzonder vriendelijk. Ik heb er dan ook een hele fijne babbel mee gehad! Zeer fijne ervaring heb.