Het was zeer aangenaam.
Ze waren vriendelijk.
Ik ben zeer tevreden.
Anonyme•il y a environ 10 ans
Avis vérifié
Zeer goede service, aangename sfeer.
Anonyme•il y a environ 10 ans
Avis vérifié
Te weinig geïnformeerd op voorhand, geen ervaring met gelnagels had andere verwachtingen, te weinig stilgestaan bij de juiste kleur, bij opmerking hierover gesust zonder enige afstemming
Anonyme•il y a environ 10 ans
Avis vérifié
Aanrader !
Ennasor•il y a environ 10 ans
Avis vérifié
De jongedame(Tatjana) die mijn nagels verzorgd heeft, was bijzonder vriendelijk. Ik heb er dan ook een hele fijne babbel mee gehad! Zeer fijne ervaring heb.