Ik heb lpg,bleaching van tanden en spraytan genomen en alles tip top en heb er goede ervaring mee,vriendelijk personeel en goede service,heb dan ook direct nog afspraken gemaakt....
nadia•il y a plus de 10 ans
Avis vérifié
Scrub en massage zeker aan te raden
Marleen•il y a plus de 10 ans
Avis vérifié
Zeer mooi en warm instituut. Iedereen is er heel vriendelijk en de behandelingen worden allemaal heel vakkundig uitgevoerd! Een topadresje voor wie zich graag laat verwennen!!
Jennifer•il y a plus de 10 ans
TOP
sandra•il y a plus de 10 ans
Avis vérifié
Zeer proper. Vriendelijke meisjes. Slechte locatie voor parking.