Het was zeer aangenaam.
Ze waren vriendelijk.
Ik ben zeer tevreden.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede service, aangename sfeer.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Te weinig geïnformeerd op voorhand, geen ervaring met gelnagels had andere verwachtingen, te weinig stilgestaan bij de juiste kleur, bij opmerking hierover gesust zonder enige afstemming
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader !
Ennasor•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
De jongedame(Tatjana) die mijn nagels verzorgd heeft, was bijzonder vriendelijk. Ik heb er dan ook een hele fijne babbel mee gehad! Zeer fijne ervaring heb.