Rustige, ontspannen sfeer. Goede styliste, tevreden over het resultaat
Behandeling door Cátia•Gelnagels
Suzanne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam en goede service
Behandeling door Cátia•Make-up
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect :)
Behandeling door Eva•Gellak manicure
Teele•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer slechte ervaring. Mijn gelnagels zien er niet uit en als dat niet genoeg is heeft ze heel mijn natuurlijke nagels kapot geveild bij het verwijderen van mijn oude set. Ik raad dit salon niet aan
Behandeling door Cátia•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer aangename sfeer, zeer beleefd, vriendelijk en aangenaam in de omgang. De behandeling is goed en proper uitgevoerd. Het waxen werd grondig uitgevoerd waarbij rekening gehouden werd met het welzijn van de klant en de hygiëne. Een aangenaam salon met goede kwaliteit behandelingen.
Behandeling door Cátia•Vrouwen harsen - armen en oksels