Eva is een super getalenteerde jonge dame! Ben super content met mijn wimperextencions. Ze bieden echt top service aan en proppen je vol met tips om ze zo goed mogelijk te onderhouden. 😍
Behandeling door Eva•Wimperextensions
Pamela•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, mooi op tijd begonnen en mooi werk afgeleverd. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Eva•Gellak manicure
Miarka•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk onthaal, goede uitleg. De nagellak kon beter maar het is een lichte kleur dus dat kan veel verklaren. Zeer professioneel en vriendelijk.
Behandeling door Cátia•Gellak manicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerkers zijn erg vriendelijk hier en er hangt een goede sfeer. Ik was ook erg tevreden met de gellak