Rustige, ontspannen sfeer. Goede styliste, tevreden over het resultaat
Treatment by Cátia•Hard Gel Extensions & Overlays
Suzanne•almost 7 years ago
Verified review
Zeer aangenaam en goede service
Treatment by Cátia•Makeup
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
perfect :)
Treatment by Eva•Gel Nails Manicure
Teele•almost 7 years ago
Verified review
Zeer slechte ervaring. Mijn gelnagels zien er niet uit en als dat niet genoeg is heeft ze heel mijn natuurlijke nagels kapot geveild bij het verwijderen van mijn oude set. Ik raad dit salon niet aan
Treatment by Cátia•Nail Refill
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer aangename sfeer, zeer beleefd, vriendelijk en aangenaam in de omgang. De behandeling is goed en proper uitgevoerd. Het waxen werd grondig uitgevoerd waarbij rekening gehouden werd met het welzijn van de klant en de hygiëne. Een aangenaam salon met goede kwaliteit behandelingen.